Ensam i lägenheten..

Det är så här det kommer att kännas. Jag längtar till detta livet. Student, studentrum, studentlivet! Jag vill bli en student som kommer att kräkas av at vi ska ta tenta på tenta, som kommer vilja börja jobba igen! Jag längtar!

Andrija åkte ner till Juliano för att kolla på fotboll och jag tänkte ta mig en liten shopping runda här i Malmö, helt själv! Love it! Känna lite att jag är en Malmöbo, fast att det inte stämmer helt. Gå lite i min dröm värld, att jag är studemt och har nära till de mesta.


Kvällen igår var väldigt trevlig. 10 poäng till mig som inte somnade under filmen! Äntligen!





Lite Key West hade inte varit fel!

Kommentarer
Tovvs säger:

Key West hade varit underbart! Saknar dig!!

2012-03-10 | 07:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback