USA!

Snart har vi varit hemma i en vecka, EN VECKA!! Vad hände där?!

Det blev att springa rak in i vardagen, inget illa med det men med jetleg är det inte det minsta roligt.. Trött, trött och åter trött. Jag somnar alldels för sent för ofta denna veckan. Imorgon hade jag tänkt att sova tills jag vaknar ut av mig själv. Ingen klocka som ringer för tidigt (eller väldigt lagom för att hinna göra allt innan man ska cykla till jobbet)

USA, bästa resan! Starten på 2012 kunde inte bli bättre! JUST LOVE!! Simmat med delfiner, träffat på ormar, krokodiller, universal studios, Disney world, Key West, Miami, NYC, skor, shopping, skrattanfall,bilresor,hotell,ytekvällar,shopping,pizza,fruktsallad,museum,solnedgången,The day dream, försök att äta med kinapinnar, försök till att få en bränna,dragqueens...































































God natt!





Kommentarer
Tovvs säger:

2012-01-25 | 15:34:08
Bloggadress: http://tovvs.blogg.se/
Tovvs säger:

JAG VILL IGEN! Åhhhhhhhh! Vad kul vi hade! :D

2012-01-25 | 15:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback