Tränare som tränare!!

Jag ska bli tränare!
Jag ska träna!
Jag ska göra mitt bästa för att unga ska hitta glädjen i dansen!
Jag ska göra allt för att de ska tycka om mina träningar!


Helgen börjar i Malmö, inget illa! Bara lycka över att få ha lite egen tid tillsammans med Andrija. "Jag får skylla mig själv eftersom jag själv har cpat med dig"//Andrija
Känner att vi börjar komma på samma nivå med vårt cpande. Helt okej för min del!

Kvällen kommer att gå i kärlekens-tecken! Tollarp, Annelin, Jessica, Martina och Rebecca! Lovely! Drinkar, mys, spel och bara massa gädje!! Men innan dessa trevligheter så ska jag hinna med en shopping i Malmö, hitta Malmös bibliotek och ett systembolag!

Ett år närmare pensionen, Caroline och Emma! Grattis!!


Pulsen gick upp när vi satte hos i storlarna, musiken sattes i gång "I will survive". Vilken tur att vi gjorde det! Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback