Miami!!

Nu är jag här!! Helt galet och underbart!!
En dag på stranden och en shopping är avklarad men tror inte man är super brun, solskydd 30 var på för att inte bränna sig.. Nu är jag den ända som är vaken av oss töser..
Imorgon verkar det bli mindre bra väder vilket vi ser som en anledning till att shoppa lite mer och att använda vår bil!! Kameran är med överallt så det kommer komma bilder..
Nu är det fest i rummen bredvid oss och de spelar inte dåig musik!! jag väntar bara på att deras allsång ska börja!
Nu säger jag godnatt och godmorgon!
Maimi är underbart!!

Kommentarer
Ing-marie säger:

Hej gumman! Skönt att höra från dig och att allt är bra! Kul att jag kollar din blogg eller??

2012-01-04 | 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback