Saknar Klara och Elton!!

Om mindre än ett dygn står jag i dansstidon och ska ha min första grupp, iaf för Prova på-dagen. Jag är nervös, jag är nervös jag är NERVÖS! Bättre att vara det nu än när jag står i salen med barnen.. Frågan är nu KOMMER DET KOMMER NÅGRA BARN ELLER UNGDOMAR som vill dansa hos oss?! Jag vill så gärna, jag vill, jag vill, jag vill!

Jag har i alla fall gjort klart både musik och dans till alla grupperna. Plus att jag är taggad inför att testa på både salsa och zumba igen. Dans är livet och så ska det vara detta året. Mycket dans, mycket glädje!

Imorgon blir tredje träningspasset för denna veckan.. NÖJD! Igår var det Bio utan popcorn, En gång i Phuket, älskar den! Lite långtråkig ibland men ändå, jag älskar den!

Saknar mina hjärtan som befinner sig i Norrköping!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback