Just så där JAAAA!

Efter många om och men så bestämde jag mig för att byta helt, från Mj till Sean Banan. Kommer mina elever gilla det, absolut! de flesta eller ingen alls. Jag hoppas på det första. De kommer troligen tycka att det suger balla när jag berättar det men jag tror på denna dansen, jag tror att alla kommer fixa den och det är målet! alla ska kunna vara med och känna att JAG KAN, JAG GÖR RÄTT OCH DET ÄR HELT OKEJ!

Dansen gjordes ikväll efter en fin middag hemma hos frugan som jag från och med idag har börjat kalla henne, hon den där Fina Martina! Alla tiders va bra hon är!

Nu läsa lite Mode eller beställa lite från H&M,.. mmmmhhhh..


Kommentarer
Martina säger:

Oj vad jag tycker om dig <3

2012-03-05 | 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback