Undra om man kan äta för mycket nötter?

Första spinning-passet på ett bra tag. Vågade inte gå helt in idag eftersom ryggen har varit som den har varit. Och spinning gör den inte bättre. Men ska försöka spinna varje tisdag om jag inte dansar.

FÖR JAG SKA BÖRJA DANSA IGEN!!!!!!!!! Finns ingen lyckligare än mig just nu. Zumba, jazz eller salsa, kanske både. Det kanske blir lite street också, jag är sugen, jag vill dansa allt denna hösten och våren!

Imorgon blir det stan en runda med mor, en ny jacka till hösten/vintern ska inhandlas. Har mina funderingar på en Fjällräven! Och sen är det snart helg, då blir det dans och lite mer dans och kramkalas med Andrija kanske.

Nu ska det ätas nötter och dricka vatten!

och förövrigt åker jag till usa i januari med TOVE, MARTINA OCH ELIN!


Kommentarer
tovvs säger:

GILLA!! Jag längtar redan:) Och snygg jacka!

2011-09-08 | 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback