Torsdag....

Zumban började ikväll, eller den börjar om 4 minuter men jag sitter här... Måttligt irrereterad oh allt man kan vara, typ..

Har varit småförkyld, sovit dåligt och igår blommade det ut. Feber, hostar och skallevärk! Jag älskar det! Så jobbade funkade (hade ingen feber på jobbet igår eller när jag vaknade idag) men ingen zumba.. Jag och jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag har laddad och laddad  och laddad lite så bara skiter sig allt...

Men jag satsar på en lugn för att vara full frisk på måndag då street-dansen börjar!! JAG KAN, JAG VILL, JAG SKA vara frisk! Helst nu men det är lite jobbigt!

Har lite planer inför hösten/våren med dansen, men måste prata med både Elin och Karin om detta. Jag vill och hoppas, det skulle varit underbart!

NU ska jag bädda ner mig igen, mamma har inhandlat massa c-vitaminer till mig, så ikväll är det jag och c:an som gäller.



Gillar bilder som ger tillbaka minnen.. Sommaren 2011-med Tove och Martina. Ett försök tappert försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback