Vänner, pojkvän, flickvän, vänner

Efter att ha ätit penicillin, har jag fortfarande ont i halsen. Hostan har inte lagt sig än och jag tycker inte denna dagen har varit bra. Jag skulle nog bara legat kvar i sängen när klockan ringde.


Jag drar!

Vill flytta, Växjö, Norge, varför inte usa ett år eller nya zeeland? Kanske skulle ta en helg i London tillsammans med Jennie. För jag vill inte funderar, jag vill hitta en rytm som funkar. Just nu gör de inte det. Det måste fixas, hur vet jag inte men på något sätt.

Väl är ett ord som funkar bra men inte just nu. Inga tvivel är bra. Ja eller nej, där är jag just nu.



What are words. If you really don't mean them
When you say them. What are words
If they're only for good times. Then they're torn
When it's love. Yeah, you say them out loud
Those words, they never go away
They live on, even when we're gone




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback