Vill jag verkligen det....

Borde jag sagt ja till jobbet och låtit bli att vänta, för just nu vet jag inte. Vill jag ha en "fri" sommar för att kunna ge 110 till hösten då jag börjar ett nytt liv, i en ny stad, nya människor och med nya möjligheter eller vill jag jobba. Jag kommer säkert jobba lite i sommar på något vänster, men ha ett schema att följa. Vad vill jag.

Mamma är på mig och frågar. Men jag vet inte nu vad jag vill. Få pengar eller njut av livet?! Få tillbringa tid med Klara, åka och hälsa på alla som jag inte har gjort på år och dar, kunna göra vad jag vill. Men samtidigt tackar jag inte nej till jobb om de dyker upp.

Just nu är jag i ett läge där dom flesta befinner sig efter studenten, ett såkallat viloläge, man vill inte göra något förutom det man själv känner för. Det kanske är dags för mig att ha det läget nu, i höst kommer jag nog tacka och buga att jag "vilade" en sommar!

Lördagens umgänge!






Snart 4 bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback