Taggar!

Efter en kväll med grillning med jobbet ligger jag i min säng i mitt ny städade rum och njuter. Njuter av att livet ä väldigt bra just nu! Men jag längtar till hösten, jag vill komma bort här ifrån och upptäcka något nytt.

I helgen är det fest som gäller först med några vänner och sedan med några kollegor! Som sagt, livet är underbart! till och med träningen går bra, kanske inte riktigt är där G är ännu men det kommer en dag.

hade egentligt massa att skriva men just nu vill jag bara titta på min nya favorit serie, Hawaii fibe- 0! men jag sviker inte sex and the city, carrie håller fortfarande fast vid adin och det är jag glad för! mr big är inte i närheten av adin, vilken kille!! love it!


lite gamla bilder är väl helt okej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback