Godmorgon!

Frukosten är äten, solen är nästan framme och jag ska snart cykla till gymet. Men innan det ska jag sitta i min säng iklädd mina nya "cykelbyxor", en förstor skjorta och känna mig lite som Carrie i Sex and The City när hon sitter och skriver till sin spalt, dock kan jag inte säga att jag har NY utanför mitt fönster men min väg får duga ett tag till.

Just nu längtar jag till sena sommarkvällar, bara ben, grillning och skratt! Kommer den tiden komma i år eller blir det en repris från i somras då det bara var massa jobb? Vad hoppas jag på, jobba eller inte? En sak vet jag och det är att jag är väldigt glad att min syster ska tillbringa sommaren här nere! Känns väldigt bra eftersom detta är troligen sista sommaren som både "bor" hemma, för Magda har ju redan flyttat och jag kommer (hoppas) flytta till hösten. Grädde på mosen är att klara kommer vara här nere nästan hela sommaren, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback