Disciplin

Efter att tröttnat på sin egen spegelbild, efter jag haft ett "godis-stopp-prat" så tog jag tag i det. Få lite disciplin på det hela igen. 

Träningen har börjat, småätandet och godiset har upphört, nu är det dags igen. är jag peppad? JAVISST! Det kommer inte bli någon beach 2011 men en höst 2011, kanske. Någon gång kommer det!

Idag är det fredag och ikväll ska man träffa Jennie. En film, lite youtube-klipp och popcorn med vatten eller bluekeld. Vi får se vad damen är sugen på. Vi ska också försöka oss på att laga någon sorts mat. Men nu ska jag läsa lite och sen cykla till ett medelpass, för att sedan kunna äta mammas köttfärssås.


Kommentarer
Malin säger:

Malin, jag blir alltid så glad när du kommenterat min blogg.

I sommar borde vi styra upp lite dans tillsammans.

2011-05-14 | 14:44:15
Bloggadress: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback