2 veckor

Ligger i sängen, funderar på att fixa spotify så jag slipper 10 timmar i veckan eftersom jag lyssnar betydligt mer än det. Annars funderar jag på vilka kläder som ska användas ikväll, vilka kläder som ska med till Turkiet, vilken bok som ska med, egentligen allt som ska med och hur jag ska fixa min väska, den fick ju ett ryck när vi var i Thailand, köpa ny eller hoppas att mamma hittar kvitto så jag kan få en helt ny eller att de byter ut mitt lås.

Jag funderar också på vad jag ska göra för mat, kycklig eller inte?

Men ska först duscha, komma ett sex and t6he city avsnitt.. såg förresten andra filmen för ett tag sen.. känner väl att en håller måttet men ettan är bättre! Och nu vill jag se Baksmällan 2. NU NU NU!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback