Jag saknar dansen

Efter snart ett år utan dans vet jag att det är något som jag måste få göra, hålla på med, dela med mig av, GÖRA! Bara få dansa, stå i en danssal, känna pulsen, känna dansskorna! Att bli arg på sig själv för att man missar ett steg och sen sätta det, få stå på en scen, höra jublet, applåderna! Oh ja! Där är en plats där jag hör hemma!

Jag tror också jag saknar dansen för det är mitt sätt att kunna uttrycka mig, människor kan förstå min känsla när dom får se dansen.

http://www.facebook.com/video/video.php?v=89878231678

Gör vad du älskar, umgås med dom du tycker om, så kommer livet att rulla på. Jag säger inte att det blir en dans på rosor men det är livet!



Jag gillar oväntade överraskningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback