Så, då var alla hemma..

Efter att jag och Martina hade varit hemma i detta land ett antal dagar själv så är nu alla våra turlands-vänner hemma. Skönt och tråkigt, men nu är det bara att se till att vi träffas! Heja heja heja!

Midsommar var toppen på snoppen, god mat(köttet av något av det godaste jag har ätit), trevligt folk men vädret kunde varit en aning varmare. Klänningen var på och blommor i håret fast att Andrija inte tycker om denna svenska tradition.







Idag har jag gjorde jag ett tappert försökt till att vara en mycket snäll flickvän men dett försök blev inte som jag hade tänkt mig eftersom Andrija låg och sov när jag ringde, för att berätta att jag saknade honom och älskade honom! Men nu när han (du) läser detta så vet du ju varför jag ringde och väkte dig, förlåt!

Nu ska jag ställa tvn på insomning och sova som en stock, imorgon blir det full rulle med klara! hoppas på fint väder så vi kan åka till stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback