En vecka att längta tillbaka till

Nu har vi varit hemma i några dagar men jag längtar tillbaka, jag ville inte åka hem till detta land. Trots allt som alla har sagt om Turkiet innan vi åkte har detta varit den bästa resan jag varit på, snälla turkar, härliga Göteborgs bruttor och massa massa sol! Och en massa Martina! En del galna kvällar och massa drama på Okan Tower, det är helt klart en 10 poängare!

Men nu sitter jag här och läser uppdateringar av Victoria och Jasmine som fortfarande är befinner sig i Turkland.. Dom verkar ha det helt galet och underbart!

Idag ska det jobbas och sen åka till Broby för att få en försenad 20 års present. Men innan klockan hinner bli allt för mycket funderar jag på att städa eller om jag låter det vara tills imorgon då jag är ledig igen. Har fortfarande inte fått reda på om jag har kommit in i höst men annars blir det jobb eller en tripp till Thailand med Johanna.















Jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback