Jag är mitt i bland dom, dom som gör mig lycklig!

Just nu skulle jag gjort allt för att ha er här, sittandes i min säng, ha på både tvn och musik och få prata om livet, minnen och allt annat som kommer i vår väg. Jag skulle vilja att ni fanns på närme avstånd och inte så långt bort... Kom lite närmare eller så lyfter jag mina vingar och flyger, det kommer jag göra en dag men det blir inte detta året, tyvärr.

Så, jag kom i i Umeå och blev reserv i Växjö.. Detta var min sträck eftersom det var dom två städerna som jag ville komma in i men nu efter många om och men har jag bestämt mig, det blir ingen flytt till umeå så jag stannar hemma och jobbar lite till, att det kommer in mer pengar på kontot är ingen nackdel....


Ska även skänka(?) ett hjärtligt tack till Gustav och Victoria som kom och hälsade på mig i helgen. Helt underbart!! Dock saknar jag er nu när ni inte befinner er i Skåne längre!

Nu ska det sovas!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback