Målas om

Imorgon efter jag har duschat ska jag måla mina naglar! Jag förstår inte hur man kan känna sig naken när man inte har naglack på sina naglar. Ett lustigt fenomen... Men imorgon ska de målas, det kommer troligen bli röda! Vilket har varit mitt favorit naglack i några år nu eller mitt nya korall som ligga på 3 i topp listan.

Min motivation till att träna kom idag, kommentaren "Malin har du gått upp i vikt?", blev droppen.. Nu kämpar jag fast att ryggen är kass, gode gud skona mig för att inte förstöra min rygg helt! Men nu kör vi, heja heja heja! Gillar träningen som jag kör på jobbet, springa upp och ner för alla trappor (halv trappor) och är på 5e våningen! Helt underbart!

Dags att ta trappträningen igen, upp för trappen och äta mat!



Ibland längtar jag till Kina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback