T som i Träna och Tove

Nu har vi börjar träna..
Och nu ska vi bara fortsätta!

Eftersom Tove redan har varit ute på en löparunda ska jag inte vara sämre. Så idag innan jag ska springa ner till staden för att träffa Martina blir det en löparunda i skogen. Gillar jag det? Nej! Behöver jag det ? JAAAA!

Jag gillar att ha någon som motiverar en och en som man kan motivera tillbaka. Så heja mig och Tove!

Ikväll blir det festligheter i Sibbhult och på lördag blir det festligheter i Hässleholm. Tycker om att åka runder lite, nytt folk, ny miljö! Livet kan inte bli bättre. Men nästa helg har jag bestämt mig, kickoffen med jobbet sen är det nog med festligheter på ett tag.

Men nu ska löpaskorna på!

efter ett benpass på 70 minuter!

Kommentarer
Gustav säger:

Älskar att du spänner armarna efter ett benpass :D

2011-08-12 | 23:36:07
Tovvs säger:

HEJA OSS! Än så länge är vi väldigt duktiga<3

2011-08-18 | 08:41:59
Bloggadress: http://tovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback