Jag längtar efter mina inlines

Igår hände det saker! Skatten sattes in på kontot, beställt klippnings tid och köpt mig en kameraväska. Vilken tisdag!

Onsdag och ryggen är lika kass som den var igår, varför detta problem hela tiden?! Jag som äntligen hade kommit igång, fått lite rutiner på det hela... Och man känner sig inte bätte när man äter sämre när man inte rör på sig heller...

Har kollat runt på nätet ett tag och försökt förstå mig på detta med kosttillskott, piller som hjälper en med fettförbränning. Det skulle vara bra men insåg att någon måste hjälpa mig i den djunglen, så det blir nog en tripp till staden inom en snar framtid, skulle vilja göra det imorgon men vi får se..

Nu längtar jag efter att få åka inlines och gå på ett svettigt pass på friskis. Tummen upp för det! Heja Tove som kämpar på och har fått rutiner på allt!

Funderar på etta klicka hem ett paket där det finns det mesta för att få igång fettförbränningen.. Det kan vara en start för att få upp motivationen ännu mer. Ska jag eller inte? Det är frågan



Martina är bra hon

Kommentarer
G säger:

I Will help u out!

2011-08-25 | 01:01:01
Tovvs säger:

Åh det gick hur bra som helst:) O så sprang jag idag och det gick med bra, så himla skönt! Jag ska iväg och vara ledare på träningsläger nu hela helgen så vi får ta det nästa vecka! Ha en härlig helg snygging! Saknar dig nu när vi inte ses varje dag ju!

2011-08-26 | 23:04:47
Anonym säger:

love you!!!!

2011-08-28 | 17:58:04
Viljargry säger:

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-11-21 | 09:00:44
Bloggadress: http://viljargry.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback