Jag är inte själv om det

Jag är nog inte helt själv om att tycka om Den Svenska Björnstammens låt, Vart jag mig i världen vänder. Fick höra den i går och nu kan jag inte sluta lyssna på den.. Gillar Andrijas kommentar när han satte på den "Den är mycket dansvänlig."  HELT KLART!!!

På måndag blir det inlines! Jag längtar, det kryper i benen för att få komma igång igen. Nu ska jag också få in rutinen att träna rygg/ varje dag. Dags att göra något åt det och sen kanske det blir ett besök till sjukgymnasten också, får se vad mor min säger.


Tove, saknar dig också!! Känns väldigt konstigt att inte träffa dig eller martina varje dag nu.. Men du, snart beställer vi resan och sen är det inte länge kvar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback