Han har nog rätt

Jag har sagt ett antal gånger att jag ska börja ett nytt liv men så har det ikke blivit. Och nu säger jag så här, jag kommer inte skriva att jag börjar ett nytt liv här förens jag verkligen har börjat göra det. Då var det sagt!

Det blev ett par nya skor idag, ännu ett par med klack! Ska försöka hinna med stan imorgon efter jobbet igen och leta efter ett par nya jeans och present till Martina. Jag är väldigt sugen på att köpa en ny berlock till mitt armband... Känns dock lite dumt att köpa en berlock till sig själv, känns som det är en "present-grej".




Nu blir det någon kriminalare!
såg precis att jag hade stavat fel på miami igår, ursäkta detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback