En sådan kväll

Inlinsen har varit på idag, kastade mig på cyklen efter jobbet för att komma hem så fort som möjligt eftersom jag ville ut och åka. Och det var helt underbart! Jag älskar ljudet som uppstår när hjulen möter asfalten! Blev ingen lång runda idag. Det var ju efter min förra runda som ryggen gav upp, så idag blev det 4 km istället för 8. Helt okej för mig!

Jag tror bestämt att det kommer hända denna veckan eller början på nästa, vi kommer beställa USA-resa! Jadå, Malin Axelsson åker åt andra hållet i stället för Kina. Denna gången kommer det bli med 3 töser, härligt! kanske sagt det x antal gånger innan men bättre att säga det en gång för mycket än en gång för lite, eller något.







Nu ska jag äta körsbär och kolla på csi maimi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback