Sittandes i Shanghai

Nu sitter jag har. Jag har redan hunnit med att kryssa over nagra saker jag skulle gora har i Shanghai. t ex har jag redan bestallt mina klanningar infor studenten plus att jag bestallde en skinnjacka! javisst! skor infor bal och student ar fixat. Nu ska jag bara hitta vaska och kopa x antal converse.

Fast att jag sitter har i en stad som ar stor sa jag vet inte vad kan jag inte lata bli att tanka pa dom dar hemma och skolan. Hur gick det pa provet, vad far jag for betyg  och vad gor mina toser.. Blir tokig!!

Ikvall blir det pizza och nogon annan kvall blir det Tabanjaki!! Underbart!!

Nu ska jag raka benen !!


Kram!

Kommentarer
Gustav säger:

Undrade just när du skulle raka benen, äntligen kan jag somna med ro ;) underbart att du kom iväg! Njut!

2010-05-20 | 13:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback