Nu är jag hemma!

Det stämmer! Jag är hemma. Min vistelse i Shanghai är över för nu men inte för alltid. Och för alla som är intresserade hade jag ingen övervikt, maxvikten var 20 kg och jag hade 19,9 kg. Dock hade jag packat lite i både mammas, pappas och Andrijas väska men ändå.

Nu är jag här i alla fall och hela huset är fullt med damm. Skoj? Njaa men nu är det mest gjort UNDERBART! Väskan ska snart packas upp för att hitta både de ena och de andra för att sedan bege mig till ÅSUM!!! Jaa, ni läste rätt! ÅSUM där mina bästa sitter och väntar!! WOOW! Och jaa, ni ska få presenter! Många presenter!!

För mig är klockan egentligen 20 i 10 på kvällen och jag är så överpigg att det inte är lätt. Har haft en flygresa på 19 timmar och sen aa. ¨Så just nu luktar jag svett och mög men shit the same, jag är hemma och imorgon är det skola. Skola, jag längtar!!

Övrig information så köpte jag 5 par convers! (BARA) men jag slängade även mina röda där..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback