Nu är det snart!

En av mina bästavänner sitter just i Grekland och gotta sig. Det bästa är att han är så värd det! All heder till honom som har lyckas ta sig från skiten och upp på topp igen! He is back on track!! YEEEAH!

JAG ÄR FRI! Skolan är över och jag ska snart börja fixa inför Kina resan! Fattar ni, KINA är det på fredag. Fredag är det om 2 dagar. 2 dagar!!!! GAAAH, fick precis sms av Nathalie att det är ett nytt askmoln på väg hit. Är det mening att vi ska åka eller inte?! Jag som vill!

Om vi inte kommer till Kina, så kommer vi i alla fall till Danmakr. Allt nått!

Nu ska jag skriva det sista och sen börja fixa och trixa! Halv 8 hos mig snart och jag är HUNGRIG!

Fight for this LOVE

 Andrija och Malin, JAVISST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback