Kampen mellan 91 och 92

Jag förstår inte!
Alla dessa 92:or, över allt och inget vett heller.
Nej, nu är kampen mellan 91:or och 92:or uppe i tiden!
Blää på 92:or, ni får bli dagens hat idag eftersom arbetena redan är gjorda!

Precis, har lite små grejer kvar att göra och sen är det slut. Skickade precis sista arbetet så nu ska det bara redovisas imorgon och något på fredag. Woow! Dock får vi inte glömma samhällsproivet som ska göras på tisdag och där kommer jag dö. Fattar ingenting om FN eller EU eller inget över huvudtaget. Det ska bli spännande ha betygsprat med Anders för han kommer troligen säga "Malin, det har märks på dig att du tyckte dett var SVÅRT" Oh ja, och han kommer ha så rätt så rätt. Men detta ska inte bli mitt fall, mitt VG ska fortfarande stå stadigt kvar även fast att jag väldigt ofta på lektionerna säger "jag vet inte" eller "jag kan inte". 

För övrigt har det häntså mycket. Eller jo, en hel del! Gustan ringde på luchen och fick skjuts av av Philip, eftersom jag missar bussen för jag redovisar min bok jag har läst på svenskan. Aa, fick mig en promenad med min kära Caroline också! Underbart underbart underbart! 



Och helgen är redan bokad för Lotten! MALMÖ, prat, skratt och massa annat står på schemat! Självklart är jag din på söndag kväll my woman!!! Så skriv upp det! 

Nu ska jag återförenas med samhällen och lära mig något vettigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback