Nu har jag det!

Tjo!

Helgen har tillbringats med Lotta! Blev en roadtrip till Skånes stolthet, Malmö! Shopping, prat och skratt. Fick träffa på en av Malmös stor tjuvar! Spännande! men nu är helgen över och veckan som jag har fruktat har kommit eller kommer snart. Men HEJ på FREDAG åker vi! Dock åker Killen från Norr redan på Onsdag, dock åker han BARA till Grekland medan en annan åker till KINA! ÅH JA!

Jag har kommit på kombinationer inför sommaren, ni ska få se!

 just look at my t-shirt!

och till detta ett par låga svarta converse!

Ha det bra!

Avslutnings bild på mig och Lotten!

 

 


Kommentarer
Gustav säger:

Vem kommer bli brun? Va, va, va, va ;D?!

2010-05-10 | 12:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback