Jag tycker om att kramar kudde

Efter att ha kramat kudden i siså där 3 timmar gick jag upp. Fast att jag kände att sängen och värmen var mer än en inbjudan att stanna kvar så slog tanken mig "om jag inte går upp nu kommer detta inte sluta bra". Därför tog jag språnget, sprang från sängen och upp för att minska risken att frysa ihjäl.

Nu sitter jag här, nästan lika trött som jag var när jag gick upp och som när jag gick och la míg. Men iaf... Gymet kallade på mig och Nathalie idag. Och vi lydde som aldrig förr. Pang på och jag är död nu. Imorgon kommer jag var mer än död, dubbeldöd kanske? Har redan börjat föreberad mig mentalt för träningsvärken som kommer imorgon. Men det gillas och det bästa är att detta kommer hända fler gånger. Kanske inte att jag får eller kommer få SÅ HÄR mycket träningsvärk men att vi drar till gymet! + att jag ska allt ta mig tiden och gå på en egen genom gång där och få ett program som passar mig. Nathalie vill gärna tränar armar och jag vill hellre träna ben + mage, just därför. OM vi har tur kanske jag är en heting till sommaren eller inte. Hahaha



Nu kommer det! När jag blir äldre vill jag utbilda mig till samhälle och danslärare för gymnasieelever!
Kommer jag passa som det? Vet ej men jag tror det
Kommer jag klara det? Ja, men det är klart!
Tycker jag det är skoj? Samhälle är rikigt roligt och dans är min passion! 

 

M och N
Jag och Du
Finns vid din sida
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback