Svenne bannan och bajs på allt annat också!

Jag tror allt detta är en skit dag och jag vill att den ska ta slut NU!

Jag har panik på alla måsten jag har att göra! Jag börjar snart gråta för jag vet inte vad jag ska göra!! Plus att citatet " Jag är så trött på skolan att jag kunnat dö" har äntligen nått min hjärna på rikigt och det är inget bra.. Jag är tjejen som ska orka med allt i skolan, plus att träna plus att göra allt annat också! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

KINA kom nu och ge mig energi!
Snart ska nytt pass göras och visumet ska fixas! jag gillar det för det gör att jag får ytters lite energi till att göra samhällsarbeten, svenska, engelska, PDL, matte och allt annat som ligger här!

Jag är verkligen inte Glader idag eller ikväll, jag är mer Butter.. I alla fall känner jag mig som honom just nu !

Därför ska jag skita i allt som kallas plugg och gå och läsa i stället! hahahaha, roligt att boken eller böckerna jag läser också är läxa!!! Detta kommer inte sluta bra eller jo, jag tycker ju om att läsa så det ska nog funka!

Dansen idag gick också skit.. Kanske därför allt bara är bajs nu?!

Jag försöker att vara stark, jag försöker klara mig
Men sängen känns så stor här utan dig
Jag undrar hur du mår
Och om du tänker på mig nu
I mina tankar finns det bara du

Och jag vet, jag vet
Att jag inte fungerar utan dig
Men jag vet, ja jag vet
Att allting kommer ordna sig
Om jag får somna brevid dig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback