Snart börjar Halv 8 hos mig

Ett snabbt inlägg....

Skolan dryg men med min hjärte och stjärte vän gick det lysande!! Jag gillar det, jag gillar jag gillar JAG GILLAR!

Suget efter studenten har snart gått mig upp till toppen! jag bara längtar att få springar ut och skrika "HURRA" och så ska jag ha lila skor eller bruna, eller vita, eller svärta eller mönstrade! Vad ska jag ja för skor?! Jag vet i alla fall att jag och mina musketörer kommer vara BÄST och VACKRAST!

Och nu är det snart BARA 2 månader kvar till KINA! ÅÅÅÅÅH, jag vill åka nu. Sitt å flygplanet, känna hur det starta, hålla i Andrijas hand och känna nu åker vi! Eller så vill jag sitta bredvid Klara! Hon är ju min ögonsten trots allt!

Men innan stundent och Kina är det påsk. Och just nu är det 4 och en halv vecka kvar.

Men nu börjar Halv 8 hos mig!

Du och jag mot världen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback