S U B W A Y

Att det alltid är bra väder i Skåne kan vi styrcka nu. För idag är det då inget bra väder, blåser och regnar! Usch och fy!

Hade tänkt göra en insatts i huset idag, nämligen städa både mitt rum och toan. Toan måste göras eftersom både systers familj och Einars familj kommer redan (!!!!!!) på onsdag. Men jag gillar det! Äntligen ska jag få mysa med både Världens bästa Klara och Tova!

Men innan dom kommer jag ska hinna
- Städa
- Ha matteprov
- Försöka lämna in mitt samhällsarbete i tid
- Fira 1 år med Andrija
- Träna!

Dock är helvetes veckan över imorogn klockan 00.00!

Men nu ska jag bestäm(m)a klädsel inför kvällen med Carro!

N & M= Subway-ätarna!


Kommentarer
syster säger:

För det första.. inte visste jag att du hade skaffat ny blogg. För det andra.... hon heter Tuva. Bara tips på vägen så du vet innan hennes päron hör dig säga Tova.

Ses på onsdag .. Måtte toan vara ren !

2010-03-27 | 23:34:46
Bloggadress: http://miniteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback