Men idag känner jag något som jag aldrig känt

Jag är G L A D!

Jag är G L A D!


Dagen började bra blev kass eftersom tredje lektionen är engelska och denna mannen som vi tyvärr har som lärare, ikke gillar mig.. Han har något problem, han låsas att inte höra mig och blir skit arg på mig för att jag säger till (ca) 2 månader innan att jag INTE är hemma när vi ska ha nationella grej med engelska.. Jag tycker att det är schysst mot både mig, alla andra och LÄRAREN att säga till i SÅ god tid. Då har HAN chans att fixa det! Eller?!

Och jag kan inte annat än säga att nu vill SÅ gärna ha student! Mössan kom idag och jag är nöjd (och mycket belåten). Den är väldigt vacker och den röda pärlan blev galet bra. Nu har jag även bestämt mig. Det blir röda skor på studenten! ( men som alltid kommer jag ångrar mig sisådär 8937439846387 gånger). 

Imorgon ska det bli firande av SANDRA! och jag är taggad! Mat med trevligt folk och sen utgång, BANKEN! WOW! Nä, men det ska bli rikigt trevligt. 

Men nu ska jag gå och ringa min vän och sen läsa lite. Och vet ni, efter det ska jag sova! yey! 

Och all heder till töser i skolan!

  

Jag tror jag har lite nostalgi på denna man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback