För alltid

Jag åker på Pressens väg, det går i 110 men får egentligen bara gå i 30!
Jag ska försöka hitta bromsen men jag vet inte vart jg hittar den. Som sagt, körkortet finns fortfarande inte i min plånbok eller någon annan stans heller.

Nu är det i alla fall tisdag. Det innebär träning (!) och det gillar vi. MEN innan det ska jag hinna med både det ena och det andra. Usch ja. Jag förstå inte hur orken ska finnas hela vägen in i mål. Ja, vissa har ju turen att få pka iväg men de andra som får stanna här?! Om det är några som är världa ett LÅNGT sommarlov är det de som kommer att få sitta och slita dag in och dag ut tills den 11 juni kommer.

Imorgon ska passen göras och jag börjar känna lite mer lycka än vad jag har gjort innan!




- Moster jag har feber i knäna!


Kommentarer
Andrija säger:

Älskar

2010-03-17 | 17:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback