Sommar och Kärlek

Nu när jag ändå sitter här och äter min pasata med köttfärsås och dricka Loka Päron, kan jag inte göra annat än att tänka på vad jag och några kompisar (kanske bara Carro och Emma) pratade om för ett tag sen.. Nämligen sommar och kärlek.

Det är i denna tiden som solen borde värma sönder alla och allt skulle vara sött och gulligt, men så är det inte idag. Men ändå finns det sommarkänslor o kroppen på dom flesta, mest av allt i oss som snart ska spronget ut i verkligheten!

Men iaf... Sommar och kärlek. På sommaren vill dom flesta vara singlar men ändå ha någon. Många par gör slut för att dom vill ha "sommaren fri". Men sen finns det dom, dom som har en och inte bryr sig om det är sommar, vinter eller höst! Det är dom som vänder sina sommar-kärlek-känslor till den man är tillsammans med i stället för att göra slut. Och där är jag. Pirret i kroppen och fjärilarna i magen har jag för att kärleken till Andrija har växt och jag har blivit nykär! Så jag säger er, gör inte slut med personen du älskar bara för att det kommer en sommar! självklart ska du göra slut om det inte känns rätt och bla bla bla men ha inte sommaren som en ursäkt när du ska göra slut. Det är bara dumt!

Jag gör tummen upp för förhållanden även på sommaren!



Nu ska jag leta reda på presenten till Gustav!


Kommentarer
Gustav säger:

Hitta du den (A)??

2010-06-02 | 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback