Shirley Clamp- Du är allt

Síttande i sommarnattens värme sitter jag och tänker på dig. Jag kan inte heller sluta tänka på att jag ännu en gång bränt dela av rumpan, på grund av att man använt en annan bikini. Jag kan inte heller sluta tänka på att min systerdotter som ville ha "Moster-tid", och fick det. En systerdotter som tar en tillbaka till barnsben och känslan hur lätt livet kan vara. Det är de lilla som gör att man går runt på rosenbland i en hel vecka!

Jag skulle lägga mig innan 12 idag men det har redan gått snett. Nu statsar jag på klockan 1 i stället. 

Jag längtar tills imorgon! Stranden med Ferm, Hanna och Ebba. Underbart! Sista lediga dagen och den ska tillbringas på en strand och steka järnet. Sen på kvällen blir det troligen en dejt med min andra halva, Andrija! 

Argentina vann kvällens match! Kvartsfinal nu. kommer de gå längre? Den som väntar får se!

Framtiden är vi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback