S T U D E T T I D E R

Ja! Nu börjar det. De 2 magiska veckorna innan man springer ut. Jag hade tänkt att dessa veckor skulle min blogg handla om min student och allt om krig!

Och vi börjar idag.....

Idag är det skattjakt. En tradetion som vi har här i stan sen jag vet inte när. Förr i tiden var det jag och alla andra 91:or som stod och kollade på när alla andra studenter sprang om krig och var glada och utklädda MEN idag är det vår tur!! woooow!

Efter många om och men så är laget fixat och vi har bestämmt både lagnamn och utklädsel. Haha! Detta kommer bli så bra. Jag ligger just nu och taggar järnet med musiken på högsta och lite högre än det. 

Det är idag som förfesten till studenten börjar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback