Jag är lycklig!

Jag är
- Förväntanfull
- Nervös
- Lycklig
- Glad
- Lättad

I morgon är det lördag och sen är det söndag. Söndagen med ett stort S. Dagen då Malin ska gå på bal, en bal på slottet. Inte för att Kristianstad är något speciellt med att ha en bal för alla studenter, så kan man ändå inte känna sig lite speciell och stor.

Min baldejt heter Nils och verkar vara trevlig. Eftersom jag har mina kontakter i Göinge har jag fått reda på att detta är en gentleman. Kan inte bli bättre! Jag ser fram emot en kväll med trevligt sällskap!

Men imorgon ska det sista fixas. Måste hitta en slim and fit- dräkt annars kommer det inte sluta lyckligt, intalar jag mig medan mamma säger motstatsen. Denna sak ska köpas i sällskap utav Hanna och Emma. Javisst! Ska även köpa mig ett champang-glas av något slag någon stans!

Förövrigt så testade jag min balklänning idag tillsammans med allt och ni, det blev rikigt bra! Jag trodde inte det skulle bli så bra men jag känner mig vacker! Oh yeah! jag gillar känslan! Har också frågat Frida och Hanna om dom ville fota lite på balen och trogna som dom är ställde dom upp!!

Jag vill läsa, har jag något att läsa NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback