Det går en väg till

Efter nästan tio timmars sömn begav jag mig till mina andra två. Blev lite fika och lite film. Dear John, jag älskar filmen! Vilken underbar kille och kärlekshistorien ska man inte klaga på. Den tjejen som inte gillar filmen är nog pojk-flicka.



Jag har haft min tänkare dag idag. Jag vet verken ut eller in i vissa frågor, vart ska jag ställa mig? hur ska jag få detta att låta bra? Hur ska jag klara detta? Vem ska jag fråga detta om, för vem vet vad som är rätt eller fel. Och vem vet mest om det...

Annars har längtan att flytta hemifrån vuxit sig större och nu vill jag bara här ifrån. Till en egen lägenhet med egna saker och allt är mitt. Jag får göra som jag vill och ingen behöver lägga sig i. Jag behöver inte lyssna eller göra något som jag inte känner för att göra. Dock kommer det alltid att finnas måsten, men de måsten som kommer finnas är måsten när jag vill det, och inte när mamma eller pappa vill det.

Det går en väg till mitt hjärta och en bro till mitt liv
Det går en stig till min hemlighet och du följer den precis
Det finns ett rum i mitt inre och en dörr till min själ
Och du hittar mig och går aldrig fel




 
En bild säger mer än tusen ord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback