Det är nånting som händer, jag undrar var det är.... nananananaaa

Jag vill skriva
Jag vill inte skriva
Jag vill skriva
Jag vill inte skriva!

Jag skriver! JAG HAR FÅTT NOSTALGI PÅ LEJONKUNGEN! 

Har ikväll varit på avslutning med ledarna som också är ledare för barngrupper på söndagar. God mat och trevligt sällskap! En bra början på de många sommarkvällarna som vi förhoppningsvis kommer att ha i år.

Annars har man stekt idag och ja, det är sant.. Steken blev röd och det insåg man ikväll då det bränner (lite smått) i hela ansiktet. Planen var att åka stranden imorgon men skippar den. Känner inte för att skraffa mig hudcancer redan vid 19 års ålder. Så imorgon blir det solning hemma hos mig med Emma. Kom du också om du känner för det!

Kusiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback