Jag vet redan

Jag vet redan att jag aldrig vill jobba inom äldrevården någpt mer. Redan efter första dagen visste jag, detta var inget för mig. Men jag kämpar på, denna sommaren får det gå och sen får det vara nog. Trots att jag inte vill jobba där kommer jag gå emot mig själv och skriva upp mig på tim-listan som finns. Jag kommer under tiden försöka hitta något annat som jag trvis bättre med.

Så även om jag inte tycker om mitt jobb så funkar det, i 7 veckor får man stå ut plus att de ger en pengar. Har tagit på mig 3 extra tider också (2 är redan klara). Så nu är det nej till fler tider, men jag kommer att tacka jag när dom erbjuds eftersom jag vill ha pengarna.

På fredag börjar kristianstaddagarna!

Ut över det vanliga så gav jag Andrija näsblod i natt när vi sov. Lyckat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback