Jag njuter

Av att äntligen vara ledig. Att vara sommarvikarie är nog bland det bästa och sämsta, man blir alltid inring och man får massa pengar för sitt slit.

Men idag njuter jag av att vara ledig imorgon, dom kan fortfarande ringa in mig men dom sa inget idag när dom ringde, därför tar jag för givet att jag har den dag ledig imorgon. Dennna veckan blir alltså en 6 dagars vecka också! Gud, kommer gilla detta när lönen kommer.

All förlorad tid kommer att gottgöras när sommaren är slut, alltså om lite mer än 3 veckor!

Jag hoppas på strålande sol imorgon så jag kan åka till stranden med mostrana mina... och kanske Ferm också!

Nu blir det massa vila inför några spel omgångar i Rumekub med Bippa och Eva!

Andrija, jag har en idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback