Jag har en önskan

Sitter i bloggans värld. klickar mig från den ena till den andra. Tänk vilka människor som sitter och skriver om sina liv, tänk vad man får ta del av och får ta del av men man egentligen inte vill.

Annars sitter jag här och tänker på min önskan. Min önskan att få flytta till Stockholm. Stockholm ett år, varför inte? Få vara en del av den energin som finns där, alla människor, tunnelbannen och allt annat. Kunna åka till skärgården, ta sig någonstans där man aldrig har varit, Skansen och alla nya människor. JAG VILL och jag ska! Jag vill, jag kan, jag ska!

I helgen blir det festligheter igen. Töserna står på schemat och det klingar väldigt bra i mina öron!

Puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback