Godnatt

Jag har inte dött än och kommer inte göra det på ett bra tag. Fast att jag trodde att tiden var kommen i tisdags. Mitt jobb är verkligen en helt ny grej, helt annorlunda än vad jag har gjort och kommer vilja göra. Jag visste verken ut eller in när jag stod där´.. Jisses, det var verkligen en upplevelse. Men alla är vi nya.

Men med tiden går det lättre, nu vet jag hur liftar och allt så funkar. Vilka som kan gå själva, vilka som man behöver hjälpa mer eller mindre. Och detta kommer nog bli en bra sommar trots allt. MEN EN SAK ÄR SÄKER, ATT JAG ALDRIG KOMMER ATT ARBETA PÅ ÄLDREBOENDE NÅGON LÄNGRE TID. Självklart kommer jag tacka ja om de frågar om jag vill fortsätta som vikarie men SJÄLVKLART ska jag kolla runder och hitta något som jag känner mer för.



Nu ska jag sova för jag vill att det ska bli fredag!

Sov gott!



Kommentarer
Önskar vara anonym säger:

Du skriver grymt, din blogg är awesome! Kan du inte uppdatera lite oftare :)?!

2010-07-02 | 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback