Ser du det jag ser.....

Om jag gav mig av för att försöker hitta någon bättre än dig
Så skulle de ta ett helt liv att söka utan att finna någon som dig
Lika underbra!

Nu har jag börjat eller jag försöker fånga mod och mod och mod till att ta detta körkort. Sitter kvällen till ära och försöker lära mig hur det ska gå till att köra, hur man gör och vart varje pedal sitter (koppling, broms, gas).

Saken är den att jag vill ta körkort och viljat det ett bra tag men jag vågar inte. Jag är rädd för att sätta mig framför ratten och veta att allt hänger på mig, om vi krockar kan det vara mitt fel osv. Känslan som kom när jag och pappa krockade för några år sen sitter fortfarande. Jag tycker inte om svängar där man inte ser runt hörnet, jag tycker inte om att köra förnära en bil för känslan kommer tillbaka och jag är rädd att samma sak ska hända igen.

Men för att komma över sin rädsla måste man ta den i vitögat och det ska jag göra i år. När, var och hur vet jag inte. Jag har sagt att jag ska ha det innan jag fyller 19 men det känns inte som jag kommer hålla det. Så nu säger jag det, jag sätter ingen på tid när det ska vara taget förr eller senare kommer det.


Och ni som inte sett filmen Välkommen Mrs Doubtfire har missat något. Hyr den ladda ner den, bara kolla på den!!!
 



Dags för ett One Tree Hill-avsnitt och sen sova.

 

Dags att vända tillbaka dyget och välkomna praktiken!

Hej

Och du, det kommer fixa sig. Just trust me on this one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback