One day

Sitter nere i källaren. Rummet där både jag och Andrija brukar hålla hus. Dock inte nu eftersom han precis åkte iväg till sitt lag som väntade i badhuset (här i broby). Jag väntar på bussen som inte går förens 10 i. Men det är bara att gilla läget, ska inte säga att det är hemskt. För nu känner jag mig som hemma här. Kommer och går lite som jag vill, fortfarande finns det saker som jag icke vågar göra här men har hela livet på mig.

Kvällen vet jag inte vart den tar vägen flera bollar i luften. Jag känner mig vilsen! Ta de säkra före de osäkra.....

Innan jag blev sittanade här var jag och Andrija på 1 års kalas! Den omtalade Lovis och vilken tjej! Helt underbar och söt! Klara har fått konkurrens, men Klara slår Lovis. Kanske för att Klara är Klara och hon är MIN. Kalaset bjöd på god tårta  och saft. Ett riktigt barnkalas!


Men nu ska jag snart hem och äta stekt strömming!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback