JAG SKRATTAR IDAG

Dag 1 av 30 är klar.

Vaknade vid halv 4 imorse, somnade om vid kvart över 5 och vid halv 7 ringde klockan (kul att det tagit 5 minuter för mig att skriva "ringde klockan" eftersom jag skrev sjunger hela tiden ist för ringde...)

I alla fall, bussen till stan och sen en promenad till Norretull. Och varför Norretull?! Jo, nu har äntligen min 6 veckors praktik börjat. 6 veckor i en klass med särskilda behov. Underbart! Har inte skrattat så mycket första dagen i skolan som jag gjorde idag. Vilka ungar eller ungdomar jag har att göra med. Jag gillar dom!

Utvädering för dagen gick väldigt bra!

Imorgon börjar träningen och jag vet ikke hur jag ska klara detta med min träningsvärk från skidåkningen i söndags. Nu får kämpen komma fram i en annars blir det ingen Beach 2010 här! Kämpa Kämpa Kämpa! 

Även mamma ska bli en heting på stranden i år. Vi har satt upp våra mål och denna gången ska jag icke låte henne komma undan. Jag tänker bli en Anna Skipper här hemma.. Haha

Men nu är det slut för idag och all onödigt prat!



Hej

FÖR JAG SKRATTAR IDAG
KANSKE GRÅTER JAG SEN
JAG VILL LEVA I NUET
INTE ÅNGRA MIG SEN
FÖR JAG LEVER IDAG IDAG IDAG
FÖR JAG SKRATTAR IDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback