Hej!

Hej!

1an nu och nostalgin bara växer i mig ! Michael Jackson! King of pop!



Haha! Skriskor är något som man borde åka mer, iaf när det är jullov och det är is på sjöarna. Att så lite kan vara så kul! Pratat på när ner mit sjöv var "hur ska vi rädda varandra om någon trillar i?", "Tänk om isen verkligen spricker...".

Men ingen dött och igen glömd.

Kvällen tillbringades med min andra familj. Om mamma är på jobbet och jobbar så är det väldigt bra med en andra mamma när man behöver råd eller bara struktur på något i livet.

Jag tycker om att gå från de huset och ha 100 frågor och tankar i huvudet. jag gillar att få höra hur andra tycker och tänker. Jag tycker om att höra att jag inte är ute på hal is hela tiden. Jag tycker om när jag får komplimanger och jag tycker om att höra sånt jag måste jobba på. Tex att ta för mig mer fast att jag inte helt och hållet tycker om andras attityd till det (över huvud taget ta för mig mer när jag dansar.. Hur ska jag annars lyckas med det?!)

Jag vet att jag kan dansa så varför inte bara kötta sönder och få andra att se upp till mig ist för tvärt om? Kollar på Michael Jackson's 30 år som artist nu och HAn kan dansa. Ingen tvekan om saken. Han är grym och är helt egen! Hans backdances är också grymma men jag kan också. Jag skulle också kunna göra det som dom gör! Lpåt mig träna lika mycket som dom så skulle jag också fixat det. Har man det i kroppen ska man inte hålla tillbaka det.

Så nu säger jag till mig själv och andra! Släpp loss och bara gör det! Det är bara jag/ni själv som håller mig/er tillbaka när alla andra står och håller dörrarna öppna och peppar er! JUST DO IT och visa världen att JAG/NI kan! 

Godnatt

All I want
All I need
All I want
All I need

Show you that I love you


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback