Detta kommer bli en lång natt....

Det skulle behövas tre ord av dig! Tre enkla ord för att detta skulle bli en lugn natt men ist säger du sov. Jag behöver sova, men kan inte för att...

Var smset postivit eller negativt? Fick du det stöd du behövde eller låg det ironi i det?! jag vet inte.

Jag välkomnar natten med John Mayer...

Chansar på 3 timmars sömn ikväll....

I wish you were here to turn darkness into light
If you were here, tonight

I'd find a million ways to say I love you
Sing a million songs to make you smile

 
Det är tur att jag har er!


Kommentarer
Caroline säger:

Jag älskar dig min vän och du vet att jag finns här dag som natt ! Jag älskar även John Mayer , Har konstaterat att han ska bli min blivande "onknown man" <3

2010-01-20 | 13:44:37
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback